NEWS!

NEWS : Aktualizacja w zakładce "Moje drzewa".

Szukaj na tym blogu

sobota, 13 sierpnia 2011

Jałowiec pospolity (Juniperus communis "green carpet") "II"

Drugi z dwóch jałowców pospolitych. Zupełnie nie miałem pomysłu na niego ale po dłuższym zastanowieniu wybrałem według mnie najkorzystniejszą formę. To co miałem do dyspozycji to kawałek wywiniętego poziomo pnia w kształcie litery S i jedną nienaruszoną długą gałąź. Reszta była pociachana w szkółce tak więc z grubych gałęzi wyrastały prostopadle krótkie odrosty. Skupiłem się na tej jednej gałęzi którą oszczędzili w szkółce. Z tego co zostało zrobię elementy martwego drewna jin. W poprzednim jałowcu strasznie luzowały mi się druty podczas gięcia. Tym razem udało się temu zapobiec. Druty mniej się luzują jak lekko nagniemy gałąź w pożądaną stronę i tak wygiętą drutujemy. Z formy jaką udało mi się uzyskać jestem zadowolony ale nad układaniem gałęzi trzeba będzie w przyszłości popracować. Front tak i w przypadku tego jałowca to kwestia czasu i rozwoju rośliny więc zobaczymy co czas przyniesie. Poniżej zdjęcia z formowania.











Tyle spadło z rośliny.




Na swoim stanowisku z kolegą.




Materiał wyjściowy:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz