NEWS!

NEWS : Aktualizacja w zakładce "Moje drzewa".

Szukaj na tym blogu

środa, 17 sierpnia 2011

Jałowiec pospolity (Juniperus communis "green carpet") "II" cd.

Z racji, że jałowca formowałem do późnej nocy i byłem już trochę zmęczony, nie zrobiłem tego do końca tak jakbym chciał. W moich oczach rankiem wydawał mi się zbyt niski i nader szeroki, po prostu płaski. Dzisiaj podniosłem go trochę i delikatnie pozmieniałem układ gałęzi. Już go zostawiam i nic więcej nie robię. Wielkich zmian nie ma jak widać.

Tak więc teraz już tylko papu i jak najlepsze warunki do rozwoju + zagęszczanie zieleni od środka.





2 komentarze:

  1. Jak już będziesz słynnym bonsaistą, to na pewno kupię od Ciebie drzewko. Mój bonsai zdechł w bardzo krótkim czasie ... :( nie mam serca do roślin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu to się zdarza, wytrwałości życzę !

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń