NEWS!

NEWS : Aktualizacja w zakładce "Moje drzewa".

Szukaj na tym blogu

niedziela, 8 czerwca 2014

Berberys amurski - z odzysku.

Z racji charakteru mojej pracy, podczas ostatniej budowy w okolicach Pabianic pod Łodzią miałem okazję pozyskać kilka materiałów. - Z tego samego powodu ciężko jest mi znaleźć chwilę na bierzącą publikację postępów prac przy moich roślinach więc mogą się one pojawiać z opóźnieniami.

Na obszarze objętym inwestycją znajdował się skwerek przeznaczony do rozbiórki a rośliny do wycinki. Korzystając z okazji pozyskałem kilka roślin dla siebie a między innymi widocznego poniżej berberysa.

Na zdjęciu poniżej skwerek po którym nie został już ani ślad.

Pozyskanego berberysa przywiozłem do domu 

Powycinałem gałęzie i zbędne grube korzenie. 
Przy okazji widać, że roślina jest sporych rozmiarów.

Materiał wkopałem w ogrodzie. Niech sobie teraz odpoczywa.

Po 2-3 tygodniach roślina zaczęła wypuszczać pędy.

Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz